Cуб'єктно-продуктивний підхід у підготовці викладачів вищих економічних навчальних закладів до проектування навчальних технологій
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/7323/
|
|
Title |
Cуб'єктно-продуктивний підхід у підготовці викладачів вищих економічних навчальних закладів до проектування навчальних технологій
|
|
Creator |
Романова, Г. М.
|
|
Subject |
L Education (General)
|
|
Description |
У статті проаналізовано підходи до навчання викладачів дидактичному проектуванню, під яким розуміється проектувальна діяльність, пов’язана зі створенням дидактичних проектів на рівні окремих навчальних дисциплін та її складових. Обґрунтовано суб’єктно-продуктивний підхід у підготовці викладачів до проектування навчальних технологій як найсприятливіший з точки зору розвитку здатності бути активним суб’єктом цієї діяльності, усвідомлювати свою відповідальність за процес та результат навчання інших.
|
|
Date |
2011
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/7323/1/vip_59_20.pdf
Романова, Г. М. (2011) Cуб'єктно-продуктивний підхід у підготовці викладачів вищих економічних навчальних закладів до проектування навчальних технологій. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (59). pp. 93-97. |
|