Запис Детальніше

Особистісно орієнтоване навчання в сучасній загальноосвітній школі: реальність чи перспектива?

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/7449/
 
Title Особистісно орієнтоване навчання в сучасній загальноосвітній школі: реальність чи перспектива?
 
Creator Смагін, І. І.
 
Subject L Education (General)
 
Description У статті виявлено та порівняно ознаки суб’єктно орієнтованого та особистісно орієнтованого навчання у контексті сучасної загальної середньої освіти. Визначено, що особистісно-орієнтоване навчання фрагментарно здійснюється і в умовах школи, і цілеспрямовано, в окремих авторських системах навчання, котрі націлені на особистість як носія власного змісту і внутрішніх життєвих смислів. Зроблено висновок, що поширення особистісної парадигми навчання прямо залежить від темпів переходу до громадсько-державної моделі управління освітою в умовах розвитку громадянського суспільства.
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/7449/1/61%2B%2B9.pdf
Смагін, І. І. (2012) Особистісно орієнтоване навчання в сучасній загальноосвітній школі: реальність чи перспектива? ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (61). pp. 50-54.