Запис Детальніше

Проблема критеріїв виявлення обдарованості особистості в навчальних закладах

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/7450/
 
Title Проблема критеріїв виявлення обдарованості особистості
в навчальних закладах
 
Creator Вірковський, А. П.
 
Subject L Education (General)
 
Description У статті визначено основні підходи до критеріїв виявлення обдарованості в навчальних закладах, обґрунтовується думка про те, що в такому визначенні треба враховувати єдність інтелектуального розвитку, творчого потенціалу та мотивації. Такий підхід дозволяє розглядати кількість обдарованих дітей значно вищою, ніж за умов їх ідентифікації за допомогою тільки інтелектуальних досягнень. Зроблено висновок, що визнання обдарованості як динамічної інтегративної характеристики (єдність інтелектуального розвитку, творчого потенціалу та мотивації) буде сприяти формуванню людського ресурсу.
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/7450/1/61%2B%2B10.pdf
Вірковський, А. П. (2012) Проблема критеріїв виявлення обдарованості особистості в навчальних закладах. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (61). pp. 55-59.