Запис Детальніше

Підготовка вчителя початкових класів до забезпечення наступності навчання в контексті сучасних парадигм освіти

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/7470/
 
Title Підготовка вчителя початкових класів до забезпечення наступності навчання в контексті сучасних парадигм освіти
 
Creator Коломієць, Л. І.
 
Subject L Education (General)
 
Description В статті проаналізовано сучасні наукові підходи до визначення змісту та особливостей професійної підготовки вчителів початкових класів до забезпечення наступності навчання дітей дошкільного і молодшого шкільного віку в контексті сучасних парадигм освіти (особистісно орієнтованої, компетентнісної, акмеологічної, синергетичної). Зроблено висновок, що виокремлені парадигми дозволяють конкретизувати суть фахової підготовки майбутніх вчителів початкових класів в контексті сучасної філософії освіти, скорегувати її зміст, напрямки та окремі аспекти на рівні педагогічної технології, а також сформувати достатній творчий рівень їх особистісно-професійної компетентності для забезпечення наступності навчання дітей дошкільного і молодшого шкільного віку.
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/7470/1/61%2B%2B29.pdf
Коломієць, Л. І. (2012) Підготовка вчителя початкових класів до забезпечення наступності навчання в контексті сучасних парадигм освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (61). pp. 149-153.