Запис Детальніше

РЕМІСНИЧА ОСВІТА В КОНТЕКСТІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ЖІНОЧОГО НАСЕЛЕННЯ В УКРАЇНІ В КІНЦІ ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/8159/
 
Title РЕМІСНИЧА ОСВІТА В КОНТЕКСТІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ЖІНОЧОГО НАСЕЛЕННЯ В УКРАЇНІ В КІНЦІ ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ
 
Creator Ситняківська, С. М.
 
Subject LA History of education
 
Description У статті висвітлюються соціалізаційні можливості та головні тенденції розвитку жіночих ремісничих навчальних закладів в Україні в кінці ХІХ – на початку ХХ століття. Ремісничі курси, класи, школи та училища розглянуто у контексті рішення проблеми соціалізації дітей шкільного віку жіночої статі.
Sytnyakovskaya S.M. Handicraft Education in the Context of Socialization of Female Children in Ukraine in late XIX - early XX century

In the article the socialization abilities and main trends of the development of female handicraft educational establishments in Ukraine in late XIX - early XX century are observed. Handicraft courses, classes, schools and colleges are considered in the context of solving the problem of socialization the female children of school age in that period.

Ситнякивська С. М. Ремесленное образование в контексте социализации женского населения в Украине в конце XIX - начале ХХ века

В статье освещаются социализационные возможности и основные тенденции развития женских ремесленных учебных заведений в Украине в конце XIX - начале ХХ века. Ремесленные курсы, классы, школы и училища рассмотрены в контексте решения проблемы социализации детей школьного возраста женского пола.
 
Publisher Чернігів : ЧДПУ
 
Date 2010
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/8159/1/%D0%96%D1%96%D0%BD%D0%BE%D1%87%D0%B0%20%D1%80%D0%B5%D0%BC.%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B0.pdf
Ситняківська, С. М. (2010) РЕМІСНИЧА ОСВІТА В КОНТЕКСТІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ЖІНОЧОГО НАСЕЛЕННЯ В УКРАЇНІ В КІНЦІ ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Тараса Шевченка. (Вип 84). pp. 163-169.