Запис Детальніше

Діалогічне навчання як чинник формування комунікативної компетентності майбутніх учителів-філологів

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/8474/
 
Title Діалогічне навчання як чинник формування комунікативної компетентності майбутніх учителів-філологів
 
Creator Пушкар, Т. М.
 
Subject LB Theory and practice of education
P Philology. Linguistics
 
Description У статті представлено аналіз проблеми комунікативної компетентності майбутнього вчителя-філолога з позицій діалогічного навчання. З’ясовано основні проблеми та похибки, які можуть виявлятися з боку викладача у процесі налагодження й реалізації діалогічної взаємодії. Охарактеризовано рівні педагогічного дискурсу та їх зв’язок з процесом формування комунікативної компетентності майбутнього філолога.
 
Publisher Вид-во Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/8474/1/12ptmdny.pdf
Пушкар, Т. М. (2012) Діалогічне навчання як чинник формування комунікативної компетентності майбутніх учителів-філологів. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Науковий журнал Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка. (6). pp. 410-417.