Запис Детальніше

Характеристика поняття "освітня реформа" у вітчизняній та зарубіжній педагогіці.

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/8494/
 
Title Характеристика поняття "освітня реформа" у вітчизняній та зарубіжній педагогіці.
 
Creator Гаращук, К. В.
 
Subject L Education (General)
 
Description У статті висвітлено сутність поняття "освітня реформа" у широкому та вузькому розумінні. Подано характеристику його тлумачення вітчизняними та зарубіжними педагогами. Запропоновано розкриття змісту поняття "освітня реформа" за допомогою порівняльного, діахронічного та контент аналізу. Проаналізовано класифікацію освітніх реформ. Розглянуто співвідношення понять "освітні реформи" та "освітні зміни", "інновація" та "трансформація". Автором аналізуються теорії освітніх змін, рівні, на яких проводиться реформування середньої освіти. Визначено етапи освітніх реформ, механізми просування реформаційних ініціатив і окреслено труднощі, які потрібно подолати на шляху реформування.
 
Publisher Суми: СумДПУ.
 
Date 2010
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/8494/1/%D0%93%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%89%D1%83%D0%BA%20%D0%9A.pdf
Гаращук, К. В. (2010) Характеристика поняття "освітня реформа" у вітчизняній та зарубіжній педагогіці. Мистецька освіта в контексті європейської інтеграції: теоретичні та методичні засади розвитку/ Матеріали ІІ Міжнародної наукової конференції.. pp. 61-63.