Запис Детальніше

Навчання обдарованих дітей: проблеми і пошуки

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/8555/
 
Title Навчання обдарованих дітей: проблеми і пошуки
 
Creator Дубасенюк, О. А.
 
Subject LB Theory and practice of education
 
Description У статті розглядаються найбільш ефективні стратегії розвитку обдарованих дітей, які включають такі аспекти, як дослідницьке навчання, проблематизація навчання, демократичний стиль спілкування, приклад батьків та вчителів, попередження прояву конформізму, соціальна компетенція. Підкреслюється необхідність прискорення темпів навчання обдарованих учнів, що значно активізує розкриття ресурсів обдаровансоті.
 
Publisher ІОД НАПН України
 
Date 2011
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/8555/1/%D0%9D%D0%90%D0%92%D0%A7%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AF%20%D0%9E%D0%91%D0%94%D0%90%D0%A0%D0%9E%D0%92%D0%90%D0%9D%D0%98%D0%A5%20%D0%94_%D0%A2%D0%95%D0%99%20%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0%91%D0%9B%D0%95%D0%9C%D0%98%20%D0%9F%D0%9E%D0%A8%D0%A3%D0%9A%D0%98.pdf
Дубасенюк, О. А. (2011) Навчання обдарованих дітей: проблеми і пошуки. Теорія і практика креативного навчання обдарованих дітей: матеріали Всеукр. наук. практ. семінару. pp. 8-14.