Запис Детальніше

Роль аксіоматичного методу у розвитку інтелектуальних здібностей обдарованих учнів підліткового віку

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/8593/
 
Title Роль аксіоматичного методу у розвитку інтелектуальних здібностей обдарованих учнів підліткового віку
 
Creator Дубасенюк, О. А.
 
Subject LB Theory and practice of education
LB1603 Secondary Education. High schools
 
Description Розкривається найважливіше методологічне значення аксіоми,
аксіоматичного методу як світоглядних конструктів педагогічної теорії; визначаються поняття та роль інтелекту, розвитку інтелектуальних здібностей, особистісних властивостей у підлітковому віці; аналізуються
принципи впровадження аксіоматичного методу з метою розвитку
теоретичного мислення учнів підліткового віку.
 
Publisher ІОД
 
Date 2011
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/8593/1/%D1%80%D0%BE%D0%BB%D1%8C%20%D0%B0%D0%BA%D1%81_%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE.pdf
Дубасенюк, О. А. (2011) Роль аксіоматичного методу у розвитку інтелектуальних здібностей обдарованих учнів підліткового віку. Всеукра. наук-практ. семінар [“Особистісні інтелектуальні якості обдарованого учня у підлітковому віці”]. pp. 8-13.