Запис Детальніше

КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ РОЗВИТКУ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/8685/
 
Title КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ РОЗВИТКУ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
ВЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ
 
Creator Везетіу, К. В.
 
Subject Q Science (General)
 
Description У статті розглянуто проблеми підвищення науково-методичної компетентності вчителів-філологів та
наукові підходи до зазначеної теми; показано актуальність вивчення даного феномену; визначено
основні критерії та показники розвитку науково-методичної компетентності вчителів-філологів у
післядипломній освіті; упорядковано систему діагностичних методик для визначення рівнів науково-
методичної компетентності вчителів-філологів в системі післядипломної педагогічної освіти.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/8685/1/35.pdf
Везетіу, К. В. (2012) КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ РОЗВИТКУ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ. Вісник Житомирського державного університету (63). рр. 181-186.