Запис Детальніше

ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ЧЕСЬКОЇ МОВИ У КОНЦЕПЦІЇ РЕФОРМУВАННЯ ОСВІТИ ВАЦЛАВА ПРШИГОДИ

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/8765/
 
Title ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ЧЕСЬКОЇ МОВИ У КОНЦЕПЦІЇ
РЕФОРМУВАННЯ ОСВІТИ ВАЦЛАВА ПРШИГОДИ
 
Creator Дзюбишина, Н. Б.
 
Subject L Education (General)
 
Description У статті висвітлено окремі етапи життя та діяльності, здійснено аналіз основних положень
концепції реформування національної системи освіти чеського вченого та педагога, головного
теоретика та практика педагогічного реформізму міжвоєнного періоду Вацлава Пршигоди.
Охарактеризовано особливості нової чехословацької школи, обґрунтовані у праці ''Раціоналізація
освіти'', їх практичну реалізацію, визначено характерні риси методики навчання дітей рідної
(чеської) мови, проаналізовано метод читання цілих слів (глобальний метод), що апробовувався у
чеській початковій школі міжвоєнного періоду (1918 – 1938 рр.). Значну увагу приділено дискусіям
щодо впровадження у практику нового методу.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/8765/1/21.pdf
Дзюбишина, Н. Б. (2012) ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ЧЕСЬКОЇ МОВИ У КОНЦЕПЦІЇ РЕФОРМУВАННЯ ОСВІТИ ВАЦЛАВА ПРШИГОДИ. Вісник Житомирського державного університету (64). рр. 108-112.