Запис Детальніше

Психолого-педагогічні умови активізації читацької самостійності молодших школярів

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/9002/
 
Title Психолого-педагогічні умови активізації читацької самостійності молодших школярів
 
Creator Підлужна, Г. В.
 
Subject P Philology. Linguistics
 
Description Як засвідчив аналіз спеціальної літератури та підтвердили результати наших експериментальних досліджень, підвищення ефективності уроків позакласного читання значною мірою залежить від ряду факторів психолого-педагогічного й методичного характеру, на яких зупинимось детальніше.
 
Publisher — Житомир: Видавництво ЖДУ ім. І. Франка
 
Date 2010-03-30
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/9002/1/%D0%9F%D1%96%D0%B4%D0%BB%D1%83%D0%B6%D0%BD%D0%B0%20%D0%93.%202010.pdf
Підлужна, Г. В. (2010) Психолого-педагогічні умови активізації читацької самостійності молодших школярів. Науково-дослідна робота майбутніх педагогів з проблем культури української мови та методики її викладання в закладах освіти (Матеріали ІІ студентсько-викладацького науково-методичного семінару, 30 березня 2010 р.).