Запис Детальніше

ОСОБЛИВОСТІ ХУДОЖНЬОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ОБРАЗІВ ВЧИТЕЛІВ ТА НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛІ У ТВОРАХ І. ФРАНКА ТА С. ВАСИЛЬЧЕНКА

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/9036/
 
Title ОСОБЛИВОСТІ ХУДОЖНЬОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ОБРАЗІВ ВЧИТЕЛІВ ТА НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛІ У ТВОРАХ І. ФРАНКА ТА С. ВАСИЛЬЧЕНКА
 
Creator Хронюк, С. М.
 
Subject L Education (General)
 
Description У статті основну увагу звернено на сатиричний характер творів із шкільного життя демократичного
кола письменників І. Франка і С. Васильченка та простежено природу і особливості цієї сатири.
Головне завдання публікації полягає у розкритті специфіки художньої реалізації митцями діяльності
сільського вчителя в соціальному плані. Змальовано сатиричний струмінь в оповіданнях письменників-
педагогів, який розвінчує існуючий суспільний лад, що поставив народного вчителя у нестерпні життєві
умови. Досліджено як за допомогою комічних гумористичних і сатиричних прийомів та засобів майстри
слова спромоглися в своїх новелах художньо гострокритично відобразити важливі освітні проблеми і
засобами сатири оригінально розвінчували потворні типові явища з життя школи, що гальмували
розвиток навчально-виховного процесу в самодержавно-бюрократичній системі освіти на зламі століть.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/9036/1/44nts.pdf
Хронюк, С. М. (2012) ОСОБЛИВОСТІ ХУДОЖНЬОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ОБРАЗІВ ВЧИТЕЛІВ ТА НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛІ У ТВОРАХ І. ФРАНКА ТА С. ВАСИЛЬЧЕНКА. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (64). рр. 220-229.