Запис Детальніше

Соціокультурний зміст візуальних репрезентацій ґендерних відносин у сучасній рекламі

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/9068/
 
Title Соціокультурний зміст візуальних репрезентацій
ґендерних відносин у сучасній рекламі
 
Creator Котова-Олійник, С. В.
 
Subject B Philosophy (General)
 
Description Дисертаційне дослідження присвячене соціально-філософському
осмисленню соціокультурного змісту візуально репрезентованих ґендерних
відносин у сучасній рекламі. Пов'язані з домінуючою у суспільстві ідеологією,
політикою, економікою, культурою, вони впливають на процеси ідентифікації,
соціалізації та самореалізації особистості.
На основі концепції соціальної відповідальності та ґендерної рівності
дисертантом проаналізовано основні напрямки регулювання візуально
репрезентованих ґендерних відносин у сучасній рекламі, які носять
дискримінаційний за ознакою статі характер. Розроблено рекомендації щодо
формування ґендерно-чутливого рекламного простору в Україні через розвиток
ґендерної культури суспільства.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І. Франка
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/9068/1/last%20%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B5%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%20%D0%9A%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0-%D0%9E%D0%BB%D0%B8%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20170113.pdf
Котова-Олійник, С. В. (2013) Соціокультурний зміст візуальних репрезентацій ґендерних відносин у сучасній рекламі. АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата філософських наук.