Запис Детальніше

Проблема рекламних жанрів у контексті нормативно-текстуальної етикетизації рекламного дискурсу

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/9207/
 
Title Проблема рекламних жанрів у контексті нормативно-текстуальної етикетизації рекламного дискурсу
 
Creator Сингаївська, А. В.
Топачевський, С. К.
 
Subject P Philology. Linguistics
 
Description У статті розглядається етикетність жанрового поділу рекламного дискурсу, проблема стилістичної гетерогенності рекламного тексту. Спільною рисою усіх рекламних текстів визначається структурно-композиційна модель їх побудови.
 
Publisher Київ : Видавничий дім Дмитра Бураго
 
Date 2009
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/9207/1/09savprz.pdf
Сингаївська, А. В. and Топачевський, С. К. (2009) Проблема рекламних жанрів у контексті нормативно-текстуальної етикетизації рекламного дискурсу. “Мова і Культура” : зб. наук. праць., 126. pp. 213-219.