Запис Детальніше

Етикетний потенціал номінативних груп у англомовних рекламних текстах

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/9208/
 
Title Етикетний потенціал номінативних груп у англомовних рекламних текстах
 
Creator Топачевський, С. К.
 
Subject P Philology. Linguistics
 
Description У статті розглядаються номінативні групи як засіб етикетизації рекламного дискурсу. Етикетний потенціал номінативних груп проявляється у скороченні плану вираження при збереженні плану змісту, що спрощує подання рекламної інформації і полегшує для адресата сприйняття повідомлення. Номінативні групи розглядаються як семантично ємні синтаксичні побудови, які взаємодіють з вербальними і невербальними елементами рекламного повідомлення.
 
Publisher Харків: Вид-во ХНУ ім. В. Н. Каразіна
 
Date 2010
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/9208/1/10tskepn.pdf
Топачевський, С. К. (2010) Етикетний потенціал номінативних груп у англомовних рекламних текстах. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна (896). pp. 130-136.