Запис Детальніше

Етикетність синтаксичної організації складних речень у текстах англомовної комерційної реклами

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/9209/
 
Title Етикетність синтаксичної організації складних речень у текстах англомовної комерційної реклами
 
Creator Топачевський, С. К.
 
Subject P Philology. Linguistics
 
Description У статті розглянуто особливості складних речень у рекламних текстах з точки зору функціонально-комунікативної категорії етикетизації, виявлено характеристики, які оптимізують сприйняття інформації.
 
Publisher Чернівці : Книги-ХХІ
 
Date 2010
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/9209/1/10tskeso.pdf
Топачевський, С. К. (2010) Етикетність синтаксичної організації складних речень у текстах англомовної комерційної реклами. Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка : Філологічні науки, 2 (22). pp. 134-138.