Запис Детальніше

ПРОГНОСТИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ ІДЕЙ ГУМАНІЗАЦІЇ ОСВІТИ 60-Х РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ ДЛЯ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ І ОСВІТИ

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/9329/
 
Title ПРОГНОСТИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ ІДЕЙ ГУМАНІЗАЦІЇ ОСВІТИ 60-Х РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ ДЛЯ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ І ОСВІТИ
 
Creator Курило, Т. В.
 
Subject L Education (General)
 
Description У статті виявлено і розкрито прогностичне значення ідей гуманізації освіти 60-х років ХХ століття, визначено роль педагогічної журналістики як суттєвого чинника гуманізації освіти означеного періоду. Доведено, що в розглянутий період гуманістичний підхід до освіти поставав особливою тенденцією у розвитку вітчизняної освіти на основі визначення цілей, завдань, змісту, методів і засобів навчання і виховання, орієнтованих на цілісне формування і розвиток людини.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І. Франка
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/9329/1/39nts.pdf
Курило, Т. В. (2012) ПРОГНОСТИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ ІДЕЙ ГУМАНІЗАЦІЇ ОСВІТИ 60-Х РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ ДЛЯ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ І ОСВІТИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (66). pp. 177-180.