Запис Детальніше

НАУКОВІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТЕОРІЇ ОСВІТНІХ ЗМІН У ПЕДАГОГІЧНІЙ ДУМЦІ РОЗВИНЕНИХ АНГЛОМОВНИХ КРАЇН (КІНЕЦЬ XX СТ. – ПОЧАТОК XXI СТ.)

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/9446/
 
Title НАУКОВІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТЕОРІЇ ОСВІТНІХ ЗМІН У ПЕДАГОГІЧНІЙ ДУМЦІ
РОЗВИНЕНИХ АНГЛОМОВНИХ КРАЇН (КІНЕЦЬ XX СТ. – ПОЧАТОК XXI СТ.)
 
Creator Шихненко, К. І.
 
Description У статті досліджено вплив концепції бізнесового менеджеризму, новітніх здобутків когнітивної психології,
ідеї соціального партнерства школи – родини – місцевої громади на формування та подальший розвиток
теорії освітніх змін, що склалася у педагогіці розвинених англомовних країн у кінці ХХ ст. – на початку ХХI ст.
Визначено, що знання з вищезазначених наукових напрямків, розвинуті в рамках теорії освітніх змін, заклали
теоретичне підґрунтя для сучасних реформаційних процесів у системах середньої освіти США, Канади,
Великобританії та інших країн. Наголошено на важливості аналізу наукових знань, що сприяють розвитку
зарубіжної інноваційної педагогічної думки, для осмислення та спрямування реформаційних процесів у системі
вітчизняної середньої освіти.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/9446/1/3.pdf
Шихненко, К. І. (2013) НАУКОВІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТЕОРІЇ ОСВІТНІХ ЗМІН У ПЕДАГОГІЧНІЙ ДУМЦІ РОЗВИНЕНИХ АНГЛОМОВНИХ КРАЇН (КІНЕЦЬ XX СТ. – ПОЧАТОК XXI СТ.). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (68). pp. 14-20. ISSN 2076-6173