Запис Детальніше

ЦІННІСНА СТРУКТУРА СУЧАСНОГО ПОЛІТИЧНОГО ДИСКУРСУ (НА МАТЕРІАЛІ СЛОГАНІВ НІМЕЦЬКОЇ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ)

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/9484/
 
Title ЦІННІСНА СТРУКТУРА СУЧАСНОГО ПОЛІТИЧНОГО ДИСКУРСУ
(НА МАТЕРІАЛІ СЛОГАНІВ НІМЕЦЬКОЇ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ)
 
Creator Ковальова, Т. П.
 
Subject L Education (General)
 
Description У даній статті на основі аналізу лексичного складу слоганів політичної реклами здійснено дослідження
ціннісної структури сучасного німецького політичного дискурсу. З’ясовано, що ціннісно орієнтованими
семантичними домінантами виступають поняття: робота, соціальна захищенність, Німеччина, Європа,
захист навколишнього середовища, освіта та мир. Розглянуто особливості конкретизації даних ціннісних
пріоритетів у слоганах основних політичних партій ФРН, визначено їх комунікативно-прагматичні функції та
роль у формуванні іміджу конкретної політичної партії.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/9484/1/18.pdf
Ковальова, Т. П. (2013) ЦІННІСНА СТРУКТУРА СУЧАСНОГО ПОЛІТИЧНОГО ДИСКУРСУ (НА МАТЕРІАЛІ СЛОГАНІВ НІМЕЦЬКОЇ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (68). pp. 81-86. ISSN 2076-6173