Запис Детальніше

ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ НА УРОКАХ ЕТИКИ

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/9556/
 
Title ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ НА УРОКАХ ЕТИКИ
 
Creator Журба, О. В.
 
Subject LB Theory and practice of education
 
Description У статті на основі аналізу психолого-педагогічної літератури та педагогічної практики
охарактеризовано принципи та особливості навчання шляхом впровадження технології розвитку
критичного мислення. Обґрунтовано методичні умови формування критичного мислення учнів на уроках
етики, розкрито методи та прийоми, які сприяють активізації пізнавальної діяльності школярів.
Визначено такі методичні умови, направлені на формування критичного мислення на уроках етики:
урахування вчителем вікових та психолого-педагогічних особливостей молодших підлітків, чітка
організація пізнавальної діяльності учнів на кожному етапі уроку (виклик, осмислення, рефлексія);
обов'язкове поєднання індивідуальної, групової й колективної форм організації навчання; створення на
уроці атмосфери взаєморозуміння, взаємоповаги, творчого співробітництва.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/9556/1/11.pdf
Журба, О. В. (2013) ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ НА УРОКАХ ЕТИКИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). pp. 48-52. ISSN 2076-6173