Психологічні аспекти формування мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів-класоводів
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/9559/
|
|
Title |
Психологічні аспекти формування мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів-класоводів
|
|
Creator |
Підгурська, В. Ю.
|
|
Subject |
LB Theory and practice of education
|
|
Description |
У статті здійснено аналіз психологічних процесів, які сприяють формуванню мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів. З’ясовано, що мовнокомунікативна компетентність забезпечена такими психологічними процесами, як: розвинене мислення, мотивація навчання, інтелект, мовна діяльність та ін. Розглянуто процес спілкування як діяльність. Визначено, що саме спілкування займає провідну позицію у педагогічній діяльності, оскільки зумовлене діалогічною взаємодією у навчально-виховному процесі. Проаналізовано умови, за яких педагогічне спілкування буде найоптимальнішим. |
|
Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/9559/1/14.pdf
Підгурська, В. Ю. (2013) Психологічні аспекти формування мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів-класоводів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). pp. 65-69. ISSN 2076-6173 |
|