Запис Детальніше

Психологічні аспекти формування мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів-класоводів

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/9559/
 
Title Психологічні аспекти формування мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів-класоводів
 
Creator Підгурська, В. Ю.
 
Subject LB Theory and practice of education
 
Description У статті здійснено аналіз психологічних процесів, які сприяють формуванню мовнокомунікативної
компетентності майбутніх учителів початкових класів. З’ясовано, що мовнокомунікативна компетентність
забезпечена такими психологічними процесами, як: розвинене мислення, мотивація навчання, інтелект, мовна
діяльність та ін. Розглянуто процес спілкування як діяльність. Визначено, що саме спілкування займає провідну
позицію у педагогічній діяльності, оскільки зумовлене діалогічною взаємодією у навчально-виховному процесі.
Проаналізовано умови, за яких педагогічне спілкування буде найоптимальнішим.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/9559/1/14.pdf
Підгурська, В. Ю. (2013) Психологічні аспекти формування мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів-класоводів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). pp. 65-69. ISSN 2076-6173