Запис Детальніше

ВИВЧЕННЯ ПОТРЕБ АКАДЕМІЧНО ОБДАРОВАНИХ СТАРШОКЛАСНИКІВ ТА УМОВ УСПІШНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ЇХ ОБДАРОВАНОСТІ

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/9568/
 
Title ВИВЧЕННЯ ПОТРЕБ АКАДЕМІЧНО ОБДАРОВАНИХ СТАРШОКЛАСНИКІВ ТА УМОВ
УСПІШНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ЇХ ОБДАРОВАНОСТІ
 
Creator Ващук, О. В.
 
Subject LB Theory and practice of education
 
Description У статті зроблено спроби розмежувати поняття ''академічна та інтелектуальна обдарованість''.
Виокремлено ознаки прояву академічної обдарованості. На основі вивчення обдарованих учнів, що досягли
видатних результатів порівняно з однолітками, проаналізовано психолого-педагогічні умови розвитку
академічної обдарованості старшокласників, організаційні форми та методи роботи з даною категорією
школярів, їх бачення сучасної школи. Вказано, що обдаровані старшокласники можуть досягнути значних
успіхів при реалізації власних здібностей до навчання на високому рівні складності за умови підтримки і
допомоги з боку психолого-педагогічного колективу навчального закладу.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/9568/1/23.pdf
Ващук, О. В. (2013) ВИВЧЕННЯ ПОТРЕБ АКАДЕМІЧНО ОБДАРОВАНИХ СТАРШОКЛАСНИКІВ ТА УМОВ УСПІШНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ЇХ ОБДАРОВАНОСТІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). pp. 108-113. ISSN 2076-6173