Провідні характеристики процесу формування кроскультурної грамотності старшокласників у процесі навчальної та позанавчальної діяльності
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/9574/
|
|
Title |
Провідні характеристики процесу формування кроскультурної грамотності старшокласників у процесі навчальної та позанавчальної діяльності
|
|
Creator |
Гордієнко, Л. Л.
|
|
Subject |
LB Theory and practice of education
|
|
Description |
У даній статті розкрито сутність кроскультурної грамотності, представлено аналіз провідних характеристик процесу формування кроскультурної грамотності старшокласників, виявлено специфіку навчальної та позанавчальної діяльності старшокласників та їх вплив на процес формування кроскультурної грамотності, з’ясовано співвідношення особливостей старшого шкільного віку та кроскультурних характеристик старшокласників. |
|
Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/9574/1/27.pdf
Гордієнко, Л. Л. (2013) Провідні характеристики процесу формування кроскультурної грамотності старшокласників у процесі навчальної та позанавчальної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). pp. 127-131. ISSN 2076-6173 |
|