Запис Детальніше

ФУНКЦІЇ УПРАВЛІННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ КОМПЕТЕНТНІСНО СПРЯМОВАНОЇ ОСВІТИ

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/9575/
 
Title ФУНКЦІЇ УПРАВЛІННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ КОМПЕТЕНТНІСНО СПРЯМОВАНОЇ ОСВІТИ
 
Creator Грунтей, Т. І.
 
Subject LB Theory and practice of education
 
Description У статті проаналізовано підходи вітчизняних та зарубіжних учених до класифікації функцій управління навчанням.
Акцентовано увагу на тому, що перехід до компетентнісно орієнтованої освіти потребує від учителя швидкої
адаптації до реальних умов діяльності, а його функції набувають ширшого змісту. Функції управління навчально-
пізнавальною діяльністю школярів розглянуто як зміст процесу управління, спрямований на взаємодію усіх суб’єктів
управління, мотивацію й цільову орієнтацію їх діяльності з досягнення запланованого результату, визначено їх
класифікацію та зміст на основі компетентнісного підходу до навчання. Аргументовано структурно-логічну схему
взаємозв’язку управлінських функцій.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/9575/1/28.pdf
Грунтей, Т. І. (2013) ФУНКЦІЇ УПРАВЛІННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ КОМПЕТЕНТНІСНО СПРЯМОВАНОЇ ОСВІТИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). pp. 132-136. ISSN 2076-6173