Запис Детальніше

ПСИХОЛОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ ЛІНГВОСОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ПРОЦЕСІ ЧИТАННЯ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/9578/
 
Title ПСИХОЛОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ ЛІНГВОСОЦІОКУЛЬТУРНОЇ
КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ПРОЦЕСІ ЧИТАННЯ
ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ
 
Creator Нацюк, М. Б.
 
Subject L Education (General)
 
Description У статті досліджено психологічні передумови формування лінгвосоціокультурної компетентності у
майбутніх учителів іноземної мови в процесі читання художньої літератури. Зокрема звернено увагу на
питання впливу культури на сприйняття людиною світу; визначення бар’єрів опосередкованого
міжкультурного спілкування, таких як етноцентризм і стереотипи; розуміння тексту, написаного
іноземною мовою.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/9578/1/32.pdf
Нацюк, М. Б. (2013) ПСИХОЛОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ ЛІНГВОСОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ПРОЦЕСІ ЧИТАННЯ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). pp. 151-156. ISSN 2076-6173