Запис Детальніше

ФІЛОСОФСЬКО-КУЛЬТУРОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ЕТНІЧНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ЯК ТЕОРЕТИЧНЕ ПІДҐРУНТЯ ЇЇ ПЕДАГОГІЧНОГО РОЗУМІННЯ

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/9755/
 
Title ФІЛОСОФСЬКО-КУЛЬТУРОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ЕТНІЧНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ЯК ТЕОРЕТИЧНЕ
ПІДҐРУНТЯ ЇЇ ПЕДАГОГІЧНОГО РОЗУМІННЯ
 
Creator Будник, О. Б.
 
Subject B Philosophy (General)
 
Description У статті висвітлено сутність етнічної соціалізації особистості у філософсько-культурологічному
контексті, обґрунтовано теоретичні засади її ефективності в професійній підготовці майбутнього
педагога. Визначено, що важливим орієнтиром у розвитку вітчизняної професійної освіти є принцип
культуровідповідності. Обґрунтовано, що результатом ефективності етнічної соціалізації
майбутнього педагога є рівень сформованості його етнокультурної компетентності, готовність до
етнічної соціалізації учнів у навчальному-виховному процесі школи.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/9755/1/12.pdf
Будник, О. Б. (2013) ФІЛОСОФСЬКО-КУЛЬТУРОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ЕТНІЧНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ЯК ТЕОРЕТИЧНЕ ПІДҐРУНТЯ ЇЇ ПЕДАГОГІЧНОГО РОЗУМІННЯ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). pp. 66-69. ISSN 2076-6173