Запис Детальніше

МЕТАПРЕДМЕТНИЙ ПІДХІД У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ЗНАНЬ ПРО ЛЮДИНУ В СТАРШОКЛАСНИКІВ

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/9756/
 
Title МЕТАПРЕДМЕТНИЙ ПІДХІД У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ЗНАНЬ ПРО ЛЮДИНУ
В СТАРШОКЛАСНИКІВ
 
Creator Васьківська, Г. О.
 
Subject L Education (General)
 
Description У статті розглянуто актуальність проблеми реалізації метапредметного підходу в процесі формування
системи знань про людину. Досліджено потенційні можливості знань про людину для підготовки
старшокласників до самостійного життя за умови реалізації метапредметного підходу в змісті
освіти. Розкрито деякі дидактичні умови метапредметного підходу до формування системи знань про
людину в учнів старшої школи. Наголошено, що використання метапредметного підходу в сучасному
навчальному процесі дає змогу переорганізовувати навчальні курси, включаючи сучасні питання,
завдання й проблеми, у тому числі значущі для молоді. Завдяки цьому учні краще розумітимуть процеси
становлення наукових і практичних знань.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/9756/1/13.pdf
Васьківська, Г. О. (2013) МЕТАПРЕДМЕТНИЙ ПІДХІД У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ЗНАНЬ ПРО ЛЮДИНУ В СТАРШОКЛАСНИКІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). pp. 70-74. ISSN 2076-6173