Запис Детальніше

ТЕОРЕТИКО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЛІ ВИКЛАДАЧА-НАСТАВНИКА В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ ТЕХНІЧНОГО НАПРЯМКУ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ТИПУ ''КОЛЕДЖ''

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/9760/
 
Title ТЕОРЕТИКО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЛІ ВИКЛАДАЧА-НАСТАВНИКА
В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ ТЕХНІЧНОГО НАПРЯМКУ
У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ТИПУ ''КОЛЕДЖ''
 
Creator Калушка, В. П.
 
Subject L Education (General)
 
Description У статті розкрито питання формування основних аспектів підготовки бакалаврів технічного профілю
до їх професійної діяльності та наведено основні етапи розробки теоретичної моделі цієї підготовки в
умовах коледжу. Розглянуто питання теоретико-педагогічної ролі викладача-наставника в процесі
фахової підготовки студентів вищих навчальних закладів І-ІІ рівня акредитації. Значну увагу приділено
розвитку особистісних якостей та соціально-педагогічному супроводу студентів, а саме процесу
реалізації креативного його потенціалу та ролі при цьому тьютора (викладача-наставника).
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/9760/1/17.pdf
Калушка, В. П. (2013) ТЕОРЕТИКО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЛІ ВИКЛАДАЧА-НАСТАВНИКА В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ ТЕХНІЧНОГО НАПРЯМКУ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ТИПУ ''КОЛЕДЖ''. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). pp. 89-92. ISSN 2076-6173