СТРАТЕГІЯ ЧИТАННЯ: КОРЕЛЯЦІЯ ПЕРВИННИХ І ВТОРИННИХ НАВЧАЛЬНИХ ТЕКСТІВ
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/9761/
|
|
Title |
СТРАТЕГІЯ ЧИТАННЯ: КОРЕЛЯЦІЯ ПЕРВИННИХ І ВТОРИННИХ НАВЧАЛЬНИХ ТЕКСТІВ
|
|
Creator |
Коновалова, Е. Ю.
|
|
Subject |
L Education (General)
|
|
Description |
Категорія відтворюваності зводиться до мовленнєвої компетенції носіїв мови в тій її частині, яка відноситься до знання типології первинних текстів і відповідних їм вторинних реалізацій у формах і жанрах вторинних текстів, тому типологія вторинних текстів на додачу до жанрових критеріїв класифікації повинна враховувати і обсяг мовних актів. Для відтворення навчальної інформації найважливіше значення мають вторинні тексти, в яких викладається навчальна інформація, тому ті, хто навчаються, повинні розуміти зв'язки між стратегіями читання і його програмованими результатами. |
|
Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/9761/1/19.pdf
Коновалова, Е. Ю. (2013) СТРАТЕГІЯ ЧИТАННЯ: КОРЕЛЯЦІЯ ПЕРВИННИХ І ВТОРИННИХ НАВЧАЛЬНИХ ТЕКСТІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). pp. 97-101. ISSN 2076-6173 |
|