Запис Детальніше

МОДЕЛЬ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ В КОЛЕДЖАХ ТЕХНІЧНОГО ПРОФІЛЮ

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/9764/
 
Title МОДЕЛЬ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ
МАТЕМАТИКИ В КОЛЕДЖАХ ТЕХНІЧНОГО ПРОФІЛЮ
 
Creator Королюк, О. М.
 
Subject L Education (General)
 
Description У даній статті представлено модель диференціації самостійної роботи студентів технічних коледжів
у процесі вивчення математики, обґрунтовано складові цієї моделі: мету самостійної роботи
студентів, яка визначається соціальним замовленням держави; структурні і функціональні складові
самостійної роботи; диференціацію її змісту, видів і методів; педагогічні умови та особливості
навчання в коледжах технічного профілю; процес організації самостійної роботи; очікувані результати,
їх контроль і самоконтроль.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/9764/1/21.pdf
Королюк, О. М. (2013) МОДЕЛЬ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ В КОЛЕДЖАХ ТЕХНІЧНОГО ПРОФІЛЮ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). pp. 108-112. ISSN 2076-6173