Запис Детальніше

МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НАУКОВИХ ПРАЦІВНИКІВ У ГАЛУЗІ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/9786/
 
Title МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
НАУКОВИХ ПРАЦІВНИКІВ У ГАЛУЗІ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК
 
Creator Іванова, С. М.
 
Subject LB Theory and practice of education
 
Description Статтю присвячено проблемі розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності наукових
працівників у галузі педагогічних наук. Обґрунтовано та уточнено поняття "інформаційно-
комунікаційна компетентність наукових працівників у галузі педагогічних наук" відповідно до змісту
їхньої наукової діяльності. Запропоновано модель розвитку інформаційно-комунікаційної
компетентності наукових працівників у галузі педагогічних наук, яка базується на основних наукових
підходах, що використовуються при навчанні дорослих, та складається з п’яти компонентів: цільового,
змістового, технологічного, діагностичного, результативного.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/9786/1/33.pdf
Іванова, С. М. (2013) МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НАУКОВИХ ПРАЦІВНИКІВ У ГАЛУЗІ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). pp. 171-179. ISSN 2076-6173