Запис Детальніше

ПРОСОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АНГЛОМОВНОГО ДИСКУРСУ РЕКЛАМИ АВТОМОБІЛІВ

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/9806/
 
Title ПРОСОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АНГЛОМОВНОГО ДИСКУРСУ РЕКЛАМИ АВТОМОБІЛІВ
 
Creator Гаращук, К. В.
 
Subject P Philology. Linguistics
 
Description У статті розглянуто особливості англомовної реклами автомобілів як визначального фактора впливу
на рівень їх продажу. Розкрито відмінності між термінами "інтонація" та "просодія" в англійській
мові. Досліджено ритм, мелодику, тембр – невід’ємні складові просодичної організації реклами як
важливого мотиваційного регулятора ринкового попиту. Установлено та проаналізовано
закономірності формування просодії в рекламних роликах автомобілів.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/9806/1/50.pdf
Гаращук, К. В. (2013) ПРОСОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АНГЛОМОВНОГО ДИСКУРСУ РЕКЛАМИ АВТОМОБІЛІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). pp. 260-264. ISSN 2076-6173