Розробка концептуальної моделі формування професійно-педагогічної готовності до розвитку математичних здібностей старшокласників
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/10220/
|
|
Title |
Розробка концептуальної моделі формування професійно-педагогічної готовності до розвитку математичних здібностей старшокласників
|
|
Creator |
Семенець, Л. М.
|
|
Subject |
L Education (General)
|
|
Description |
Моделювання належить до методів наукового пізнання, що застосовується на теоретичному й емпіричному рівнях дослідження. У психолого-педагогічній літературі моделювання розглядається як процес створення ієрархій моделей, у яких деяка реально існуюча система моделюється в різних аспектах і різними засобами [5, с. 120], як непрямий, опосередкований метод наукового дослідження об’єктів пізнання, який ґрунтується на застосуванні моделі як засобу дослідження [3, с 310].
|
|
Publisher |
Житомирський державний університет імені Івана Франка
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/10220/1/%D1%80%D0%BE%D0%B7%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BA%D0%B0_%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%86%D0%B5%D0%BF%D1%82%D1%83%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%97_%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D1%96.pdf
Семенець, Л. М. (2013) Розробка концептуальної моделі формування професійно-педагогічної готовності до розвитку математичних здібностей старшокласників. In: Дидактична модель професійної діяльності майбутнього фахівця в умовах інноваційного простору (концептуальний підхід). Житомирський державний університет імені Івана Франка, Житомир Вид-во ім. І.Франка, pp. 72-79. |
|