Розвиток математичних здібностей учнів як стратегічне завдання особистісно орієнтованого навчання математики
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/10221/
|
|
Title |
Розвиток математичних здібностей учнів як стратегічне завдання особистісно орієнтованого навчання математики
|
|
Creator |
Семенець, Л. М.
Семенець, С. П. |
|
Subject |
L Education (General)
|
|
Description |
З огляду на сучасні концепції особистості, а також теоретичні засади особистісно орієнтованого навчання одним із ключових стратегічних завдань математичної освіти стає розвиток математичних здібностей учнів. У психолого-педагогічних дослідженнях здібностями називаються особистісні утворення, які забезпечують успіх у діяльності, легкість у оволодінні знаннями, уміннями, навичками. Здібності не можуть бути зведені до знань, умінь і навичок, однак забезпечують їх швидке набуття й ефективне застосування. Математичні здібності вживаються в двох аспектах: як творчі здібності – здібності до наукової математичної діяльності; як навчальні здібності – здібності до вивчення курсу математики, швидкого та успішного засвоєння відповідних знань, умінь і навичок
|
|
Publisher |
Полтава: Тов "АСМІ", 2013
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/10221/1/%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%B0-%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8.doc
Семенець, Л. М. and Семенець, С. П. (2013) Розвиток математичних здібностей учнів як стратегічне завдання особистісно орієнтованого навчання математики. Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи: Матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної конференції, 29-31 жовтня 2013 року. pp. 18-19. |
|