РЕАЛІЗАЦІЯ МІКРОТЕМИ "НАУКОВА ДИСЦИПЛІНА" В АМЕРИКАНСЬКІЙ АКАДЕМІЧНІЙ ЛЕКЦІЇ
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/10354/
|
|
Title |
РЕАЛІЗАЦІЯ МІКРОТЕМИ "НАУКОВА ДИСЦИПЛІНА" В АМЕРИКАНСЬКІЙ АКАДЕМІЧНІЙ ЛЕКЦІЇ |
|
Creator |
Рябих, Л. М.
|
|
Subject |
PN Literature (General)
|
|
Description |
Статтю присвячено вивченню жанру американської академічної лекції, зокрема, її змістового аспекту, а саме: сегменту, що охоплює макротема 'Наукова дисципліна'. У межах цієї макротеми виокремлено підтеми та відповідні їм мікротеми. Мікротеми як мінімальні змістові елементи за критерієм продуктивності розподілено на основні та периферійні. З’ясовано, що кількість основних змістових елементів (мікротем) є більшою для підтеми 'Теоретичні та прикладні дослідження', ніж для підтеми 'Загальна характеристика'. Отримані висновки гґрунтуються на систематизації фактичного матеріалу, результати якої подано у таблицях. |
|
Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/10354/1/48.pdf
Рябих, Л. М. (2013) РЕАЛІЗАЦІЯ МІКРОТЕМИ "НАУКОВА ДИСЦИПЛІНА" В АМЕРИКАНСЬКІЙ АКАДЕМІЧНІЙ ЛЕКЦІЇ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (71). pp. 257-261. ISSN 2076-6173 |
|