Запис Детальніше

ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАСОБАМИ НАВЧАЛЬНО-ІГРОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/10472/
 
Title ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАСОБАМИ НАВЧАЛЬНО-ІГРОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ
 
Creator Плахотнюк, Н. П.
 
Subject LB Theory and practice of education
 
Description Дисертація присвячена дослідженню проблеми підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування. Визначено теоретичні засади дослідження, окреслено сутність інноваційної педагогічної діяльності; уточнено базові поняття дослідження; обґрунтовано і розроблено структуру готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Теоретично обґрунтовано модель підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування, визначено її структурні складові, критерії, показники та рівні сформованості готовності до інноваційної діяльності.
Розроблено та експериментально перевірено ефективність технології підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування, впроваджено спецкурс „Основи підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування”, проаналізовано результати констатувального та формувального етапів експерименту, визначено перспективні напрями подальших наукових пошуків.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/10472/1/aref_%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D1%89%D1%83%D0%BA.doc
Плахотнюк, Н. П. (2013) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАСОБАМИ НАВЧАЛЬНО-ІГРОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.