Запис Детальніше

ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО РОЗВИТКУ МАТЕМАТИЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ У СТАРШОКЛАСНИКІВ

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/10474/
 
Title ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО РОЗВИТКУ МАТЕМАТИЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ У СТАРШОКЛАСНИКІВ
 
Creator Семенець, Л. М.
 
Subject LB Theory and practice of education
 
Description У дисертації здійснено теоретичний аналіз проблеми професійно-педагогічної готовності, з’ясовано її зміст і структуру, розкрито теоретико-методологічні основи формування готовності майбутніх учителів до розвитку математичних здібностей в учнів старших класів. За результатами системного аналізу встановлено зміст і структуру математичних здібностей, обґрунтовано психолого-педагогічні засади їх розвитку в старшокласників. Теоретично обґрунтовано, розроблено та експериментально перевірено концептуальну модель формування професійної готовності майбутніх учителів до розвитку математичних здібностей у старшокласників. Модель дослідження представлено як систему, що містить складові двох ізоморфних підсистем („викладач – студент” і „вчитель – учень”), відображає педагогічні умови їх функціонування, а також розкриває цільовий, змістовий і процесуальний компоненти навчання в процесі професійної підготовки та під час професійно-педагогічної діяльності. Доведено, що розроблена технологія навчання розвиває математичні здібності, активізує учіння елементарної математики, а також забезпечує формування професійно-педагогічної готовності до розвитку математичних здібностей у старшокласників.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/10474/1/aref_%D0%A1%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D1%86%D1%8C.doc
Семенець, Л. М. (2013) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО РОЗВИТКУ МАТЕМАТИЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ У СТАРШОКЛАСНИКІВ. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.