ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ НАВЧАЛЬНИХ СИТУАЦІЙ
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/10475/
|
|
Title |
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ НАВЧАЛЬНИХ СИТУАЦІЙ
|
|
Creator |
Сідун, М. М.
|
|
Subject |
LB Theory and practice of education
|
|
Description |
Дисертацію присвячено актуальній проблемі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи з використанням навчальних ситуацій. Проаналізовано стан її дослідженості в педагогічній теорії та практиці. Теоретично обґрунтовано модель формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи засобами навчальних ситуацій, результатом реалізації якої є сформована професійна компетентність. Здійснено класифікацію навчальних ситуацій, типових для діяльності вчителя зазначеного напряму. Визначено критерії та рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи. Експериментально перевірено ефективність авторської технології. Доведено, що формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи може бути ефективним за умов: створення розвивального середовища; забезпечення ситуативного спрямування змісту професійно орієнтованих дисциплін; системного використання педагогічної діагностики у навчальному процесі; уведення спецкурсу «Ситуативне спрямування процесу навчання іноземної мови в початковій школі» та ситуативних завдань до змісту програм педагогічних практик. |
|
Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/10475/1/aref_%D0%A1%D0%B8%D0%B4%D1%83%D0%BD.doc
Сідун, М. М. (2013) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ НАВЧАЛЬНИХ СИТУАЦІЙ. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. |
|