Запис Детальніше

Корпоративне знання як основа теорії комунікації

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/10633/
 
Title Корпоративне знання як основа теорії комунікації
 
Creator Дмитренко, М. Й.
 
Subject B Philosophy (General)
 
Description Автором висвітлено сутність корпоративного знання та його значення для теорії і практики
комунікацій у діловому середовищі. Зосереджено увагу на осягненні корпоративного знання як однієї із
основних категорій теорії комунікації. Охарактеризовано його зміст, визначено критерії і функції.
Окреслено передумови та процеси, що супроводжували виникнення даного феномену. Дослідження
побудовано на основі теорії соціального психолога Л. Уманського, яку розвинуто і репрезентовано в
авторській класифікації. Вивчено також досвід успіху корпорації ІБМ у побудові комунікацій.
Акцентовано увагу на значенні корпоративного знання як стратегічного ресурсу сучасної компанії
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/10633/1/3.pdf
Дмитренко, М. Й. (2013) Корпоративне знання як основа теорії комунікації. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). pp. 21-25. ISSN 2076-6173