Запис Детальніше

ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ НАВЧАННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ АНГЛОМОВНОГО АУДІЮВАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ МУЛЬТИМЕДІЙНОЇ ПРЕЗЕНТАЦІЇ

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/10642/
 
Title ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ НАВЧАННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ АНГЛОМОВНОГО
АУДІЮВАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ МУЛЬТИМЕДІЙНОЇ ПРЕЗЕНТАЦІЇ
 
Creator Бігич, О. Б.
Мокіна, А. Г.
 
Subject LB Theory and practice of education
 
Description У статті охарактеризовано художньо-мовленнєву діяльність шестирічних дітей рідною мовою.
Визначено, що успішність перебігу іншомовного слухання й говоріння залежить від характеру опор і
орієнтирів, які мають у своєму розпорядженні учні. Наголошено, що засобами формування
компетентності в аудіюванні на початковому ступені навчання іноземної мови слугують візуально-
зображальна наочність і фабульні розповіді. Представлено результати експериментального навчання
на виявлення впливу візуально-зображальної наочності на перебіг процесу англомовного аудіювання
старших дошкільників.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/10642/1/11.pdf
Бігич, О. Б. and Мокіна, А. Г. (2013) ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ НАВЧАННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ АНГЛОМОВНОГО АУДІЮВАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ МУЛЬТИМЕДІЙНОЇ ПРЕЗЕНТАЦІЇ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). pp. 66-70. ISSN 2076-6173