Запис Детальніше

СТРАТЕГІЇ ІНДИВІДУАЛЬНО-СТИЛЬОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/10646/
 
Title СТРАТЕГІЇ ІНДИВІДУАЛЬНО-СТИЛЬОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
 
Creator Романова, Г. М.
 
Subject LB Theory and practice of education
 
Description У статті визначено та обґрунтовано чотири ключових стратегії індивідуально-стильового
проектування навчальних технологій, які обумовлені стилістичними особливостями викладачів та
виявляють певні домінанти у цій діяльності: конструктивну (''навчальні цілі як заплановані результати
– зміст навчання''), процесуальну (''сутність навчальної діяльності – конкретизовані навчальні цілі –
алгоритм діяльності''), концептуальну (''загальні цілі – визначення результатів діяльності та контролю
за їх досягненням''), гуманістичну (''цілі щодо розвитку особистості студентів – мотивування
студентів до навчання'').
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/10646/1/15.pdf
Романова, Г. М. (2013) СТРАТЕГІЇ ІНДИВІДУАЛЬНО-СТИЛЬОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). pp. 88-95. ISSN 2076-6173