Запис Детальніше

СУТНІСТЬ ПРОЦЕСУ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ ЗАСОБАМИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/10657/
 
Title СУТНІСТЬ ПРОЦЕСУ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ
ЗАСОБАМИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
 
Creator Мулик, К. О.
 
Subject LB Theory and practice of education
 
Description У статті висвітлено сутність процесу інтегрованого навчання соціальної педагогіки засобами
англійської мови. Визначено роль інтегрованого навчання в процесі підготовки фахівців до професійного
спілкування іноземною мовою. Обґрунтовано доцільність впровадження курсу ''English for social
teachers'' у процесі професійної іншомовної підготовки майбутнього соціального педагога. Виокремлено
дидактичні та методичні принципи, на основі яких здійснюється процес інтегрованого навчання соціальної
педагогіки засобами англійської мови.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/10657/1/24.pdf
Мулик, К. О. (2013) СУТНІСТЬ ПРОЦЕСУ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ ЗАСОБАМИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). pp. 137-141. ISSN 2076-6173