Запис Детальніше

ЗМІСТ ПІДРУЧНИКА ЯК ЗАСІБ ДІАГНОСТИКИ РОЗВИТКУ ІНШОМОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/10664/
 
Title ЗМІСТ ПІДРУЧНИКА ЯК ЗАСІБ ДІАГНОСТИКИ РОЗВИТКУ
ІНШОМОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА
 
Creator Редько, В. Г.
 
Subject LB Theory and practice of education
 
Description У статті розглянуто проблему діагностики, динаміки зростання інтелектуального розвитку
іншомовної особистості школяра під кутом зору компетентнісного підходу до навчання. Об'єктами
контролю визначено лінгвістичну, мовленнєву, соціокультурну, загальнонавчальну компетенції.
Критеріями оцінювання слугують рівні навченості школярів, окреслені чинними навчальними
програмами, конкретно для кожного класу. Діагностику в системі шкільної іншомовної освіти автор
рекомендує здійснювати у формі психолого-педагогічного моніторингу. Він має бути дидактично
доцільно визначеним у часі: види і форми контролю повинні забезпечувати його швидку і необтяжливу
процедуру проведення.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/10664/1/30.pdf
Редько, В. Г. (2013) ЗМІСТ ПІДРУЧНИКА ЯК ЗАСІБ ДІАГНОСТИКИ РОЗВИТКУ ІНШОМОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). pp. 172-179. ISSN 2076-6173