Запис Детальніше

МОДЕЛЮВАННЯ ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/10669/
 
Title МОДЕЛЮВАННЯ ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ
КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
 
Creator Шиян, Т. В.
 
Subject LB Theory and practice of education
 
Description У статті виокремлено та охарактеризовано компоненти міжкультурної комунікативної компетенції
студентів та їхнє формування у процесі вивчення дисципліни ''Англійська мова''. Здійснено аналіз методу
моделювання, його виховного та дидактичного потенціалу у формуванні міжкультурної комунікативної
компетенції студентів гуманітарних спеціальностей. Акцент зроблено на інтегративній властивості
моделювання, що поєднує спостереження, експеримент, цінності та наміри в організації практичних
дій студентів. Визначено етапи впровадження методу моделювання у навчально-виховний процес та
надано приклади його практичної реалізації на заняттях з англійської мови.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/10669/1/34.pdf
Шиян, Т. В. (2013) МОДЕЛЮВАННЯ ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). pp. 198-202. ISSN 2076-6173