Запис Детальніше

КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЗНАНЬ, ВМІНЬ І НАВИЧОК У МАЙБУТНІХ СОЦІОЛОГІВ НА ЗАСАДАХ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/10674/
 
Title КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЗНАНЬ,
ВМІНЬ І НАВИЧОК У МАЙБУТНІХ СОЦІОЛОГІВ НА ЗАСАДАХ ОСОБИСТІСНО
ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ
 
Creator Ткаченко, В. В.
 
Subject LB Theory and practice of education
 
Description У статті визначено критерії оцінки рівня сформованості особистісних та професійних якостей
майбутніх соціологів. Відповідно до наявності компонентів професіоналізму виокремлено рівні
сформованості професіоналізму майбутніх соціологів. Охарактеризовано методологічні принципи
діагностики компонентів професіоналізму студентів-соціологів. Наведено інформацію щодо
теоретичних та емпіричних методів дослідження сформованості компонентів професіоналізму
майбутніх соціологів.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/10674/1/39.pdf
Ткаченко, В. В. (2013) КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЗНАНЬ, ВМІНЬ І НАВИЧОК У МАЙБУТНІХ СОЦІОЛОГІВ НА ЗАСАДАХ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). pp. 228-233. ISSN 2076-6173