Шляхи до мотивації
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/11086/
|
|
Title |
Шляхи до мотивації
|
|
Creator |
Гуковська, Т. Г.
|
|
Subject |
LB Theory and practice of education
|
|
Description |
У статті на основі аналізу наукової літератури та практичних досліджень розглянуто шляхи до мотивації при викладанні та вивченні мови. Мотивація вважається найбільш впливовим фактором у практиці викладання іноземної мови. Мотивація повинна бути різноманітною, гнучкою та ставити студента у центр процесу навчання. Сьогодні у зв’язку з глобалізацією життя, все більше людей вивчають іноземні мови. Якщо вони починають вивчати іноземну мову завдяки спонтанній особистій мотивації, задача викладача доволі проста. Якщо вивчення іноземної мови є вимогою освіти, викладачі часто стикаються з проблемою мотивування студентів до навчання. Нами запропоновано шість підходів до мотивації, які можуть стати на допомозі викладачам у вирішенні цієї задачі та відкрити перспективи мотивації. |
|
Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/11086/1/17.pdf
Гуковська, Т. Г. (2014) Шляхи до мотивації. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73). pp. 88-92. ISSN 2076-6173 |
|