Запис Детальніше

АКТУАЛІЗАЦІЯ ІДЕЇ ПЕДАГОГІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НАПРИКІНЦІ 40-Х − НА ПОЧАТКУ 50-Х РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/11093/
 
Title АКТУАЛІЗАЦІЯ ІДЕЇ ПЕДАГОГІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ
МОВИ НАПРИКІНЦІ 40-Х − НА ПОЧАТКУ 50-Х РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ
 
Creator Волотівська, І. І.
 
Subject LB Theory and practice of education
 
Description У статті розглянуто деякі аспекти професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови у
післявоєнний період. Акцентовано увагу на значенні педагогізації як основного напряму посилення цієї
підготовки. Розкрито та проаналізовано основні ідеї та методичні рекомендації, висунуті
вітчизняними педагогами наприкінці 40-х – на початку 50-х років минулого століття щодо перебудови
навчального процесу вищої школи з метою покращення педагогічної спрямованості підготовки вчителів
іноземної мови. Ці педагоги вбачали рушійну силу зростання професійної майстерності майбутнього
вчителя у педагогізації.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/11093/1/25.pdf
Волотівська, І. І. (2014) АКТУАЛІЗАЦІЯ ІДЕЇ ПЕДАГОГІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НАПРИКІНЦІ 40-Х − НА ПОЧАТКУ 50-Х РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73). pp. 132-135. ISSN 2076-6173