Запис Детальніше

ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО ЗНАЧУЩИХ УМІНЬ ТА НАВИЧОК МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЯК ПРОБЛЕМА ПСИХОЛОГІЧНОЇ НАУКИ

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/11095/
 
Title ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО ЗНАЧУЩИХ УМІНЬ ТА НАВИЧОК МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЯК ПРОБЛЕМА ПСИХОЛОГІЧНОЇ НАУКИ
 
Creator Мазур, Ю. Я.
 
Subject L Education (General)
 
Description У статті на основі аналізу поглядів вітчизняних та зарубіжних науковців, психологів узагальнено
основні підходи до трактування понять "уміння" та "навичка". Нами досліджено психологічні
особливості формування професійно значущих умінь і навичок майбутніх учителів початкової школи, як
одна з цілей навчально-виховного процесу. Особливу увагу зосереджено на дослідженні теорії
поетапного формування дій, умінь і навичок, запропонованої психологами П. Гальперіном та
К. Платоновим. У результаті опрацювання теоретичного матеріалу нами виявлено відмінності у
методиці їх формування.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/11095/1/26.pdf
Мазур, Ю. Я. (2014) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО ЗНАЧУЩИХ УМІНЬ ТА НАВИЧОК МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЯК ПРОБЛЕМА ПСИХОЛОГІЧНОЇ НАУКИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73). pp. 136-140. ISSN 2076-6173