Запис Детальніше

Дидактичні та методичні принципи формування англомовної граматичної компетентності майбутніх філологів у процесі інтерактивного навчання

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/11103/
 
Title Дидактичні та методичні принципи формування англомовної граматичної компетентності майбутніх філологів у процесі інтерактивного навчання
 
Creator Якимчук, Н. В.
 
Subject LB Theory and practice of education
 
Description У статті розглянуто основні принципи формування англомовної граматичної компетентності майбутніх філологів у процесі інтерактивного навчання. На основі аналізу наукових досліджень та публікацій і з урахуванням специфіки інтерактивного навчання виділено дидактичні принципи
свідомості, активності, проблемності, взаємозв’язку навчання та життя, систематичності і
послідовності, особистісно орієнтованої спрямованості навчання та методичні принципи
комунікативності, професіоналізації, групової взаємодії, поєднання диференційованого й інтегрованого
навчання мовних аспектів та видів мовленнєвої діяльності.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/11103/1/31.pdf
Якимчук, Н. В. (2014) Дидактичні та методичні принципи формування англомовної граматичної компетентності майбутніх філологів у процесі інтерактивного навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73). pp. 159-165. ISSN 2076-6173